På CADprofi hjemmeside findes support side på engelsk, som indeholder svar på mange forskellige spørgsmål. Klik her for at gå til CADprofi’s supportside.
Alternativt finder du mange svar på licens- og tekniske spørgsmål på CADprofi FAQ.
Active Communication ønsker naturligvis at yde vore brugere af CADprofi den bedste oplevelse og har derfor oprettet denne support side, hvor vi vil bringe svar på spørgsmål samt bringe vigtige supportrelaterede svar vi modtager fra CADprofi.
Finder du ikke svar på dit problem, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os – gå til kontakt os
Dato: 18-03-2020.
På grund af den epidemiologiske situation vil vi gerne minde CADprofi-brugere om, hvordan de let kan overføres licensen til en anden computer (f.eks. Hjemmecomputer).
CADprofi-licens tildeles bruger/virksomhed og ikke til en bestemt computer. Derfor, hvis du har brug for at arbejde eksternt, kan du hurtigt overføre din licens til en bærbar computer eller en hjemmecomputer. En detaljeret beskrivelse af, hvordan man overfører licenser til en anden computer, er beskrevet herunder – klik på +.